Persoonlijk & deskundig advies? Bel 020 - 2809200

Klantenservice

Heeft u een vraag of komt u ergens niet uit, hopelijk kunt u hieronder dan uw antwoord of oplossing vinden.

Heeft u na het bekijken van deze pagina toch nog vragen, neem dan contact met ons op.

Bestellen bij Perfect Health

  • Als u de gewenste artikelen heeft verzameld, gaat u naar de winkelmand. Indien u een kortingscode heeft ontvangen, kunt u deze hier verzilveren. Daarna krijgt u een overzicht van uw bestelling.
  • Hierna gaat u door naar afrekenen om uw bestelling af te ronden. Hier voert u uw persoonlijke gegevens in en kunt u eventueel kiezen voor een alternatief bezorg- of factuuradres.
  • U ontvangt per e-mail een orderbevestiging van uw bestelling. Het is daarom erg belangrijk dat u het juiste e-mailadres aan ons opgeeft.
  • Bestellingen kunnen eenvoudig via onze website worden geplaatst. Geen toegang tot internet? Bel dan met onze Cliëntenservice om uw bestelling door te geven op 020-2809200. Wij maken dit graag voor u in orde.
  • Twijfelt u welk product het beste bij u past of heeft u nog specifieke vragen, dan staat het adviesteam van Perfect Health tot uw beschikking per e-mail via advies@perfecthealth.nl of telefonisch op 020-2809200.

Gemak en besparing met onze herhaalservice

Wanneer u kiest voor onze herhaalservice dan bespaart u direct en ontvangt u automatisch per kwartaal uw gewenste bestellingen. U hoeft er niet voor thuis te blijven, omdat uw voedingssupplementen per brievenbus keurig op tijd worden afgeleverd. Het gebruik van voedingssupplementen heeft een langdurig karakter, en therapie trouwheid is zeer belangrijk. Daarom kiezen veel van onze cliënten voor deze service.

Indien gewenst kunt u op elk moment de kwartaal herhaalservice annuleren. Dat kan door ons een e-mail sturen op info@perfecthealth.nl. Wij willen benadrukken dat u nergens onnodig aan vastzit. Uiteraard kunt u ook andere wijzigingen dan wel wensen in uw leveringen aan ons doorgeven,  zoals het vervroegen of verlaten van uw leveringen, of het aanpassen van uw producten.

Onze klantenservice en adviesteam staat altijd voor u klaar om u van dienst te zijn.

Betaalmogelijkheden

  • Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden aan, op deze manier is er altijd een betaling mogelijk die bij u past.
  • Onderaan de pagina vindt u diverse keuzes om te betalen: Ideal, creditcard, Bankcontact/Mister Cash, PayPal, SEPA Automatische Incasso, Afterpay. Kies hier de manier waarop u wenst te betalen en controleer of u alles naar behoren heeft ingevuld.
  • U kunt bij ons veilig betalen, Perfect Health is SSL gecertificeerd en voldoet aan de strengste beveiliging en validatie-eisen. U kunt dit controleren in uw adresbalk waar een groen slot te zien is met https://www.perfecthealth.nl/afrekenen. Zolang het groene slot in beeld is, kunt u er zeker van zijn dat u op onze site bent en zaken doet met ons en niet met een fraudeur. Deze certificering zorgt er tevens voor dat alle gegevens die verzonden worden over het internet versleuteld zijn. Door deze certificering is het nog veiliger om aankopen te doen via onze website.
ideal

iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde betaalomgeving op internet, met de specifieke beveiligingsmethoden van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. iDEAL werkt alleen voor klanten met een Nederlandse bankrekening.

creditcard

Creditcard

Indien u kiest voor een betaling met creditcard, dient u tijdens het bestelproces uw creditcardnummer, de vervaldatum en de CVC-code (op de achterzijde van de kaart) in te vullen. Let er op dat u exact de naam overneemt zoals die op de kaart vermeld staat (naam van de kaarthouder). Uw betaling wordt vervolgens online geautoriseerd, zodat u direct weet of deze wel of niet wordt goedgekeurd. Kiest u voor deze betaalmethode, dan kunnen wij uw bestelling direct na betaling in behandeling nemen.

Bancontact Mistercash

Bancontact / Mister Cash

Tevens ondersteuning van Bancontact / Mister cash. De online betaalmethode voor onze bezoekers uit België welke bij een van de volgende banken zijn aangesloten: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank of VDK Spaarbank.

Paypal

Paypal

Het netwerk van PayPal is op de bestaande financiële infrastructuur van bankrekeningen en creditcards gebouwd en vormt zo een wereldwijd betaalsysteem. Om te betalen is alleen een e-mailadres en een account bij PayPal nodig. Betalingen kunnen veilig en gemakkelijk gedaan worden vanaf een bankrekening, creditcard of van ontvangen geld op de PayPal-rekening.

SEPA

SEPA Automatische Incasso

Kiest u voor betalen middels automatische incasso, dan schrijven wij het verschuldigde bedrag van uw rekening af.

Afterpay

AfterPay – Digitale Factuur (Nederland)

AfterPay voert voor www.perfecthealth.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen, met de AfterPay App regelt u dit  veilig en heel eenvoudig op uw smartphone. Via de online omgeving Mijn AfterPay kunt u uw betaaloverzichten inzien en betalen vanaf uw computer of tablet. AfterPay houdt u op de hoogte via push notificatie & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. U kunt bij www.perfecthealth.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van €200,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van €400,-. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Levering

  • Wanneer u bestelt voor 19:00 uur zal, op werkdagen, uw order nog dezelfde dag bij DHL worden aangeboden. Onder normale omstandigheden zal dit in Nederland betekenen dat uw order de volgende werkdag bij u wordt aangeboden. Voor Belgische en Duitse bestellingen moet met een dag extra levering rekening gehouden worden. U ontvangt bij online bestellingen, op de dag dat de bestelling wordt aangeboden, een e-mail met hierin de Track & Trace gegevens om uw zending te kunnen volgen.
  • Verzend- of administratiekosten: Onze verzendkosten bedragen altijd €3,95, hoe groot uw bestelling ook is. Indien u kiest om de betaling per factuur te laten verlopen, wordt er €5,00 administratiekosten berekend. Dit komt omdat deze manier van betalen meer administratief werk vergt.
  • Eenmalig of herhaalservice? Als u kiest voor een eenmalige maand- of kwartaalverpakking, dan zult u uw gekozen product eenmalig ontvangen. Indien u kiest voor onze herhaalservice, dan krijgt u automatisch uw producten ieder kwartaal toegezonden tot wederopzegging.

Inname en bewaaradvies

  • Wanneer u uw zending ontvangt, zorgen wij altijd dat deze langer dan een jaar houdbaar zijn. Op de zijkant van uw verpakking vindt u de exacte houdbaarheidsdatum van uw supplementen. Doordat al onze capsules en tabletten apart verpakt zijn in de strip, heeft u geen last van blootstelling voor inname met de buitenlucht.
  • Als u uw supplementen droog en afgesloten bij kamertemperatuur bewaart, zullen deze de optimale hoedanigheid behouden. Wanneer de supplementen niet blootgesteld worden aan zonlicht en temperaturen boven 20 graden, wordt verkleuring en plakken voorkomen. Bewaar voedingssupplementen altijd buiten bereik van jonge kinderen.
  • Het beste kunt u uw tablet of capsule innemen tijdens het eten. Op deze manier worden de stoffen het beste opgenomen. Een uitzondering hierop geldt voor Human Probiotic Support. Deze kunt u het beste een half uur voor het eten innemen. Het is namelijk van belang dat de levende bacteriën van de probiotica niet worden verstoord door al aanwezige voedingsmiddelen in de maag.
  • Wij adviseren om uw capsule of tablet in te nemen met een gekoelde drank, bij voorkeur een glas water. Het mag geen warme vloeistof zijn aangezien dit de capsule of tablet kan laten smelten in de mond. Dit zou een onaangename smaak kunnen veroorzaken. Onze tabletten en capsules zijn namelijk gecoat met een speciale laag zodat u een neutrale smaak ervaart bij inname. Ook wanneer u op het supplement kauwt breekt de coating en kan dit een onaangename smaak veroorzaken.

Wijziging of annulering

  • Doorlopende leveringen kunt u eenvoudig laten vervroegen, verlaten, de samenstelling laten wijzigen of annuleren. Dit kan per e-mail via info@perfecthealth.nl of telefonisch op 020-2809200.

Annuleren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 kalenderdagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

Na ontvangst en controle van de retourzending wordt er restitutie verzorgd. Er wordt alleen overgegaan tot restitutie als wij het artikel in dezelfde staat ontvangen als waarin wij het verstuurd hebben. Het artikel dient uiteraard in nieuwstaat te verkeren en de verpakking moet onbeschadigd en ongeopend zijn.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het artikel met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking, voorzien van een kopie van de factuur, naar ons geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via email: info@perfecthealth.nl per telefoonnummer: 020 – 2809200 of door dit herroepingsformulier in te vullen. Wij verzorgen restitutie binnen 14 dagen mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Perfect Health vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Perfect Health in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Perfect Health aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Perfect Health gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Hoe retourneren?

Stuur de bestelling retour door op de verzenddoos het eigen adres door te strepen en er ‘Retour afzender’ op te schrijven. De verpakking kan dan in de oranje brievenbus op straat gedeponeerd worden en komt retour op onze warehouse voor controle.

Retour adres

Straver Logistics Waddinxveen
T.a.v. Support Perfect Health
Coenecoop 595
2741 PT Waddinxveen

Formulier Herroepingsrecht

Vul onderstaand formulier in om uw retour te melden.





Klachtenprocedure

Ruim 99% van onze klanten is zeer tevreden over ons en onze producten. Wij gaan er dan ook van uit, dat ook u een tevreden klant zult zijn. Maar mocht u toch een klacht hebben, dan hopen we natuurlijk dat u dat eerst rechtstreeks aan ons meldt, door te mailen naar info@perfecthealth.nl of telefonisch op 020 – 2809200. We proberen altijd te zoeken naar een oplossing, binnen de grenzen van redelijkheid.

Als een klacht niet tot een voor u acceptabele oplossing leidt, dan kun u uw klacht/geschil voorleggen voor bemiddeling bij Stichting Webwinkelkeur. U kunt er ook voor kiezen om een klacht in te dienen bij het ODR platform: De Europese Commissie heeft in 2016 in een Online Dispuut Resolutie (ODR) vastgelegd dat consumenten het recht hebben een klacht in te dienen bij het ODR platform. Dat kan via http://ec.europa.eu/odr maar dat kan alleen als uw klacht nog niet ergens anders in behandeling is.

Perfect Health heeft cliëntenservice hoog in het vaandel staan en gaat ervan uit dat het niet nodig is dat u zich tot externe instanties moet wenden bij een probleem of klacht en dat we samen een oplossing komen als u toch onverhoopt een klacht heeft.

Bank & incasso

Bankgegevens
NL52ABNA0481186263 (BIC: ABNANL2A) t.n.v. Perfect Health B.V. onder vermelding van uw debiteur- en factuurnummer.

Dubbele incasso
Ik heb een dubbele incasso, hoe kan dit?
Cliënten met een incasso van 3 maandelijkse termijnen betalen met terugwerkende kracht. Kwartaalverpakkingen bevatten 90 tabletten, u betaalt per verpakking en niet per maand. Het kan voorkomen dat een bestelling in het begin van de maand is aangekocht en een opvolgende levering door onze warehouse een paar dagen eerder wordt verzonden in het volgende kwartaal omdat er een weekend tussen zit of om uw leveringen aansluitend te laten verlopen. Incasso’s vinden plaats in de opvolgende maand na levering. Als uw bestelling plaatsvindt op 1 februari, wordt deze geïncasseerd in maart, april, mei. Uw volgende levering wordt verzonden op vrijdag 28 april zodat deze nog voor het weekend onze warehouse verlaat, dan wordt deze levering ook in april geboekt en geïncasseerd in mei, juni, juli. Op deze manier vindt er een overlap plaats in de maand mei. Alle incassotermijnen staan aangegeven op uw meegeleverde factuur, deze incassonummers kunt u altijd controleren op uw afschrijvingen. Indien u geen overlapping wenst, kunt u kiezen voor een eenmalige incasso. Dit geeft een duidelijker overzicht als u een doorlopende order heeft.

Neem contact met ons op