- Als je de gewenste artikelen hebt verzameld, ga je naar de winkelmand. Indien je een kortingscode hebt ontvangen, kun je deze hier verzilveren. Daarna krijg je een overzicht van jouw bestelling.
- Hierna ga je door naar afrekenen om jouw bestelling af te ronden. Hier voer je jouw persoonlijke gegevens in en kun je eventueel kiezen voor een alternatief bezorg- of factuuradres. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
- Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging van jouw bestelling. Het is daarom erg belangrijk dat je het juiste e-mailadres aan ons opgeeft.
- Bestellingen kunnen eenvoudig via onze website worden geplaatst. Geen toegang tot internet? Bel dan met onze Cliëntenservice om jouw bestelling door te geven op 020-2809200. Wij maken dit graag voor jou in orde.
- Twijfel je welk product het beste bij je past of heb je nog specifieke vragen, dan staat het adviesteam van Perfect Health tot jouw beschikking per e-mail via info@perfecthealth.nl of telefonisch op 020-2809200.
Wanneer je kiest voor onze herhaalservice dan bespaar je direct en ontvang je automatisch per kwartaal jouw gewenste bestellingen. Je hoeft er niet voor thuis te blijven, omdat jouw voedingssupplementen per brievenbus keurig op tijd worden afgeleverd. Het gebruik van voedingssupplementen heeft een langdurig karakter, en therapie trouwheid is zeer belangrijk. Daarom kiezen veel van onze cliënten voor deze service.
Indien gewenst kun je op elk moment de kwartaal herhaalservice annuleren. Dat kan door ons een e-mail sturen op info@perfecthealth.nl. Wij willen benadrukken dat je nergens onnodig aan vastzit. Uiteraard kun je ook andere wijzigingen dan wel wensen in jouw leveringen aan ons doorgeven, zoals het vervroegen of verlaten van jouw leveringen, of het aanpassen van jouw producten.
Onze klantenservice en adviesteam staat altijd voor je klaar om je van dienst te zijn.
- Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden aan, op deze manier is er altijd een betaling mogelijk die bij jou past.
- Onderaan de pagina vindt u diverse keuzes om te betalen: Ideal, creditcard, Bankcontact/Mister Cash, PayPal, Klarna, Afterpay. Kies hier de manier waarop je wenst te betalen en controleer of je alles naar behoren hebt ingevuld.
- Je kunt bij ons veilig betalen, Perfect Health is SSL gecertificeerd en voldoet aan de strengste beveiliging en validatie-eisen. Je kunt dit controleren in jouw adresbalk waar een groen slot te zien is met https://www.perfecthealth.nl/afrekenen. Zolang het groene slot in beeld is, kun je er zeker van zijn dat je op onze site bent en zaken doet met ons en niet met een fraudeur. Deze certificering zorgt er tevens voor dat alle gegevens die verzonden worden over het internet versleuteld zijn. Door deze certificering is het nog veiliger om aankopen te doen via onze website.
iDEAL
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. Je rekent af in jouw vertrouwde betaalomgeving op internet, met de specifieke beveiligingsmethoden van jouw eigen bank. Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden. iDEAL werkt alleen voor klanten met een Nederlandse bankrekening.
Creditcard
Indien je kiest voor een betaling met creditcard, dien je tijdens het bestelproces jouw creditcardnummer, de vervaldatum en de CVC-code (op de achterzijde van de kaart) in te vullen. Let er op dat je exact de naam overneemt zoals die op de kaart vermeld staat (naam van de kaarthouder). Jouw betaling wordt vervolgens online geautoriseerd, zodat je direct weet of deze wel of niet wordt goedgekeurd. Kies je voor deze betaalmethode, dan kunnen wij jouw bestelling direct na betaling in behandeling nemen. Je kan gebruik maken van de volgende creditcards: Mastercard, Visa, American Express of Maestro.
Bancontact / Mister Cash
Tevens ondersteuning van Bancontact / Mister cash. De online betaalmethode voor onze bezoekers uit België welke bij een van de volgende banken zijn aangesloten: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank of VDK Spaarbank.
Paypal
Het netwerk van PayPal is op de bestaande financiële infrastructuur van bankrekeningen en creditcards gebouwd en vormt zo een wereldwijd betaalsysteem. Om te betalen is alleen een e-mailadres en een account bij PayPal nodig. Betalingen kunnen veilig en gemakkelijk gedaan worden vanaf een bankrekening, creditcard of van ontvangen geld op de PayPal-rekening.
Klarna betaal later
Betaal nu of later met Klarna bij Perfect Health.
AfterPay – Digitale Factuur (Nederland)
AfterPay voert voor www.perfecthealth.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen, met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op jouw smartphone. Via de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten inzien en betalen vanaf jouw computer of tablet. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificatie & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor jou klaar staat. Je kunt bij www.perfecthealth.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van €200,- als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van €400,-. Ter goedkeuring van jouw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.
- Wanneer je jouw zending ontvangt, zorgen wij altijd dat deze langer dan een jaar houdbaar zijn. Op de zijkant van jouw verpakking vindt je de exacte houdbaarheidsdatum van jouw supplementen. Doordat al onze capsules en tabletten apart verpakt zijn in de strip, heb je geen last van blootstelling voor inname aan de buitenlucht.
- Als je jouw supplementen droog en afgesloten bij kamertemperatuur bewaart, zullen deze de optimale hoedanigheid behouden. Wanneer de supplementen niet blootgesteld worden aan zonlicht en temperaturen boven 20 graden, wordt verkleuring en plakken voorkomen. Bewaar voedingssupplementen altijd buiten bereik van jonge kinderen.
- Het beste kun je jouw tablet of capsule innemen tijdens het eten. Op deze manier worden de stoffen het beste opgenomen. Een uitzondering hierop geldt voor Human Probiotic Support. Deze kun je het beste een half uur voor het eten innemen. Het is namelijk van belang dat de levende bacteriën van de probiotica niet worden verstoord door al aanwezige voedingsmiddelen in de maag.
- Wij adviseren om jouw capsule of tablet in te nemen met een gekoelde drank, bij voorkeur een glas water. Het mag geen warme vloeistof zijn aangezien dit de capsule of tablet kan laten smelten in de mond. Dit zou een onaangename smaak kunnen veroorzaken. Onze tabletten en capsules zijn namelijk gecoat met een speciale laag zodat u een neutrale smaak ervaart bij inname. Ook wanneer je op het supplement kauwt breekt de coating en kan dit een onaangename smaak veroorzaken.
- Doorlopende leveringen kun je eenvoudig laten vervroegen, verlaten, de samenstelling laten wijzigen of annuleren. Dit kan per e-mail via info@perfecthealth.nl of telefonisch op 020-2809200.
Bankgegevens
NL52ABNA0481186263 (BIC: ABNANL2A) t.n.v. Perfect Health B.V. onder vermelding van jouw debiteur- en factuurnummer.
Dubbele incasso
Ik heb een dubbele incasso, hoe kan dit?
Cliënten met een incasso van 3 maandelijkse termijnen betalen met terugwerkende kracht. Kwartaalverpakkingen bevatten 90 tabletten, je betaalt per verpakking en niet per maand. Het kan voorkomen dat een bestelling in het begin van de maand is aangekocht en een opvolgende levering door onze warehouse een paar dagen eerder wordt verzonden in het volgende kwartaal omdat er een weekend tussen zit of om jouw leveringen aansluitend te laten verlopen. Incasso’s vinden plaats in de opvolgende maand na levering. Als jouw bestelling plaatsvindt op 1 februari, wordt deze geïncasseerd in maart, april, mei. Jouw volgende levering wordt verzonden op vrijdag 28 april zodat deze nog voor het weekend onze warehouse verlaat, dan wordt deze levering ook in april geboekt en geïncasseerd in mei, juni, juli. Op deze manier vindt er een overlap plaats in de maand mei. Alle incassotermijnen staan aangegeven op jouw meegeleverde factuur, deze incassonummers kun je altijd controleren op jouw afschrijvingen. Indien je geen overlapping wenst, kun je kiezen voor een eenmalige incasso. Dit geeft een duidelijker overzicht als je een doorlopende order hebt.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.